En tid sen igen....

Igen har de gått nån vecka sen jag har skrivit igen. Konstaterade också att de har snart gått ett år sen jag började blogga.

Nu har vi äntligen fått ordning på bostaden. Vi hittade också en soffa för ett billigt pris den är begagnad men den ser helt ny och oanvänd ut. De var ett äldre par (60+år) som sålde bort för att dom behövde plats i bostaden sin. Nu återstår de at få Wilhelms önskade myshörna färdig. Har nån nå tips hur man ska fixa en myshörna så säg till :).

De här veckoslutet är vi på Houtskär de är nästan 2 månader sen jag och barnen var här sist. Lite extra körning blev de när vi hamnade att fara via Kimito och hämta en bil därifrån. Vi var ute på Houtskär kl. 21.00. Nu hoppas jag på att jag sku få lite fina Höst bilder. Sen ska jag oxå ta itu med att ta bilder på vår bostad. De finns massor att fota och fixa .

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag