Färglöst


Stod och kollade in i mitt klädskåp igår och konstaterade att jag har ett otroligt färglösa kläder i skåpet svart och grått. De måste bli en förändring på den saken. Vet om de beror på våren och den mentala förändringen eller lite båda delarna som gör att jag blev å fundera på saken. Men vart hittar man ok kläder till ett ok pris? har inte råd att sätta ner 40€ på en blus och kläderna på KappAhl och Lindex ser så tantiga ut på nå sätt eller så är de jag som är kräsen 😜. 
När jag var i Sthlm förra våren så hitta jag massor med kläder som jag skulle ha köpt om jag bara skulle ha haft lite mera pengar just då. De får nog bli en tripp till Hfors och se vad man hittar där lite större urval av klädbutiker där en här. H&M och Vero Moda är inte att fundera över dom är oftast så små vid armarna att man får ta en xxl i stl för att få en blus på sig fast man normalt har M. Och just när man hittar nå så är man nästan pank eller så behöver barnen kläder så har man ändå inte råd med sig själv. 
Alla barnen växer nu så de så de knakar jobbigt ibland 😅

Ett råddigt klädskåp men de får ni ta på köpet 😛. som också skulle behöva gås igenom,
 en heldel som är förstort 😏

 Tråkiga jag och mitt upptäckta klädproblem att man aldrig ska bli problemlös 🙈😏. 


Kommentarer

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag