Sommar och sol

Sommarlovet har nog inte kunnat börja mycket bättre än vad de har gjort just nu vädret har varit super fint några dagar i början på juni var mulet och de kom lite regn men man ska inte klaga regnet är behövligt för att allt ska kunna växa. 
På lördagen var vi med barnen till Borgbacken de var lyckat besök för barnen blev de en överraskning för vi hade inte sagt någonting alls åt dom orsaken var att de var osäkert om vi skulle få biljetterna eller inte. Vi slapp nämnligen in gratis och åkte gratis allt inte alltid man har sådan tur. Men t.o.m Wilhelm var super nöjd och sa att de var den BÄSTA överraskning han varit mad om. Och alla tre var exemplariska dom visade sin allra bästa sida en sida man sällan får se älskade barn!
Lowa lyckades få mej med att åka Pariserhjulet (prishjulet som hon kallade de) men huj vad de var högt man har tydligen gått och fått höjdskräck på äldre dagar :O. Nå man jag klarade mej utan att svimma ;). Synd bara att Lowa ännu är liite för kort att åka vissa attraktioner de mesta har längd gräns på 120cm men hon var nöjd ändå. Berg och dalbanan måste man ju bara åka den hör till min favorit. 






Tyvärr fick jag inte så många bilder på Wilhelm eftersom har åkte de mesta med pappa och dom lite häftigare attraktionerna. Men har för mej att Rasse har någon bild på Wilhelm

Någonting annat har vi egentligen inte gjort förutom att Benjamin gillar att vara i friidrottsskolan och så var vi en vända ut till Emsalö igår (söndag) där var de varmt och sköt och för att inte tala om avkopplande.


Sen mina Kinaros skott och jag nappade på Vår/vintern har jag nu planterat ner i krukor än så länge verkar de som om dom skulle klara sig dom hade långa och fina rötter

Så här mår dom nu Ursäkta den suddiga bilden 

och en liten Emsalö bild 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag