Blää väder

Vilket blää väder det blev där ute efter 2 dagar med jätte fint väder så år det nu grått och mörkt för att inte tala om halt där ute. Nu vill jag att våren ska komma och vägarna bli bara. Och jag skulle behöva en spark i rumpan och komma mej ut och gå på allvar. Vet inte varför jag är så lat och inte kommer mej ut. 


Nå just nu vill man inte ta sig ut alls när de är halt. 

Här har inte hänt så jätte mycket just nu därför är det också dött med blogg inläggen för tillfället. Men vi har iallafall fått hallen målad det var behövligt den var mör och trist den färg som var där. Men nu är i stället väggen vit och de blev betydligt ljusare
Mera kommer de så småningom att göras men vi tar en sak i taget :)


En ny möbel har också flyttat in hos oss den skulle behöva lite ny färg och fixas upp lite så tror jag nog att den blir helt okej till sist 


Men detta är vad jag har att komma med denna gång vi hoppas på att de händer någo mera spännande så småningom, men bara våren kommer så blir de nog mera att göra igen :) 

P.s Jag har iallafall sluppit bort från godissuget har inte behov längre av att köpa en chokobit mera när jag är i butiken och har de hänt så har de inte heller varit gott så någo bra har de iallafall hänt slutade med godis i slutet på november hade nästan 2 månader helt stopp D.s

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag