för länge emellan

De har blivit på tok för länge mellan bloggandet jag måste erkänna att jag har varit lite lat :/. Hoppas jag nu inte blir lika tråkig resten av våren. 

Förra veckoslutet var vi på Emsalö vädret va inte de bästa De var grått så långt ögat kunde nå och på lördag kväll började de att blåsa ganska duktigt vinden var sydvästlig och de blåste 20 m/s. Men vi hann bada bastu innan vinden vänd och jag hann ta mitt dopp i de iskalla havsvattnet, De är synd bara att de är så jobbigt att ta sig ner dit när de är så stenigt.
Men vi tog de iallafall ganska lugnt och gjorde egentligen inte någonting extra



I övrigt har de inte hänt så mycket extra sportlovet började fint men slutade i regn och rusk och snön den smalt bort. Så de blev inte att fara och skida som man hade tänkt tråkigt nog. Men vi var en dag i simhallen i allafall och de var riktigt lyckat.

Men nu skall vi njuta av de stålande vårvädret som dom har lovat några daga framåt så härligt att se solen så nu blir de gårds arbete igen och så småningom kan man börja plantera lite blomlökar  bara jag får dom inhandlade :).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag