En liten paus

Har med flit haft en liten paus med datorsittande. Tyckte de började bli för mycket och så orkade man helt enkelt inte. Men nu har jag några dagar ledigt och laddar upp mej för nästa veckas 2 veckors jobbande så jag kan skriva lite igen, men kan säga att jag har njutit av att INTE sitta vid datorn har i stället gjort annat som läst en bok eller varit ute och grejat lite.

Delar lite gamla bilder den här är tagen för kanske 6 år sen nu ser gården lite mera misskött ut dels för att jag inte hinner göra allt jag borde och de gör ont i mej att se de som de är nu 
Under veckoslutet var vi till Houstkär igen gräset kallade eftersom de var 4 veckor sedan vi var där sist och de var nog lite väl högt tog mej 5h att komma igenom de de tar ca 3h normalt. hade stegräknare på telefonen så jag kollade lite hur många steg jag gick och dom kom upp i över 10 000 steg ca 6km. Men jag hade den inte på från början så lite steg fattades. Men vädret var strålande fint så man kunde klippa gräset i shorts och kortärmat annat var de på söndagen då de regnade heeela dagen lång och hela vägen hem till Borgå där jag sen fick träffa min lillebror som hade mellanlandat vid Kungsporten för lite Paus med några Damkorister från Pargas de var trevligt att se bekanta ansikten :)  från de man själv var med i kören.

Men vädret var de inte något fel på iallafall 
Men så mycket annat hann man ju inte med eftersom de tog mej hela dagen att klippa men nästagång så är jag där 2½v

Också en gammal bild med oklippt gräs där ännu ;) 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag