De händer och sker

Mycket som händer runt om en just nu och mina kilon rasar i en bra takt som jag hoppas snart är man i sommartrim får man hoppas men ännu är de lite kvar. Jag väger nu lika mycket som jag gjorde januari 2011 när jag första gången tog tag på allvar med mina kilon den våren gick jag ner 8-10 kg. 1kg kvar så har jag gått ner 10kg sedan Januari i år och snart är totala är vikten -15kg på 11 månader och 2 storlekar har de minskat i kläder. Tycker själv att de är ganska bra. byxor börjar just vara akuta att köpa nya byxor. Måste ta mej till butiken och se vad man hittar för att inte tala om sommarkläder. 
de pepprar mej när människor runt men säger att jag ser fräsch och snygg ut. 
"VA Skämtar ni med mej snygg de har jag nog aldrig varit 😱." 
Mina påsar under ögonen har minskat och huden verkar slätare än tidigare min "diet" gör gott. För att inte tala om mitt hår lossade massor med hår på hösten innan jag började som kanske till en del orsakades av stress också men nu är mitt hår tjockare och t.o.m glansigare än vad de varit på länge. Så någonting gott för de med sig.

Dagens saldo på vågen var alltså -1,5kg de är de mesta jag gått ner hittils på en vecka de har hållit sig kring 400g-1kg/vecka. de skulle inte störa mej alls att gå ner den mängden någon vecka till 😉😊

Men i veckoslutet blir de dansbandsgala och så får jag ha på mig dom enda passliga paret byxor som jag köpte här för några veckorsedan och så dom passar perfekt måste bara hitta nå att ha på mig upp till de är lite knepigare. Nå man har ju skåpet fullt med kläder igen som passar så kanske man hittar nå man inte haft på sig på länge

Kan tillägga att jag alltid har haft kroppskomplex, i högstadiet fick jag lite nu som då höra att jag var tjock och de var jag inte de vet jag idag. dock hade jag inte den smala fina benstomme som många av mina klasskompisar hade. Men de är nå som sitter fastnaglat i en och som man aldrig kommer över precis som mycket annat som man helst vill blunda och glömma som hände under högstadietiden

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag