Lite allt möjligt

Så har man inte skrivit igen då på ett tag, de va nog inte meningen att de skulle bli så här långt emellan.  Våren har börjar komma därute svårt att tro att de va för lite över en månad sedan över 40 cm snö på marken. Ljusare blir de också för varje dag som går man känner att kroppen börjar leva igen och bara man nu får kasta av sig vinterkläderna också så blir de ännu bättre. 

Annat då inte så mycket har hänt den senaste tiden egentligen vikten pendlar upp och ner stannar vid 71kg sen går de upp igen till 73, Men jag vet vart felet sitter har inte satt in mej på fullt igen med Lchf och äter sånt som inte hör dit. Måste rycka upp mej igen sen borde de nog gå igen men de är inte så lätt när man kroppsligt inte mår bra och den där chokladen smakar så himelskt gott. Sen vet jag att hormonspiralen som jag satt in för en månad sedan kan ställa till de i kroppen också. Men ska försöka sätta in motion på mitt schema och se om de skulle bli bättre den vägen. Har varit på två löprundor redan. Så tänkte försöka fortsätta med de och bara man skulle få en cykel som fungerar så blir de att börja cykla på jobb tror jag nästan. De är farligt att ha bil för man blir så förskräckligt lat. 

I princip borde man ju börja va nöjd men de är man inte men jag är nöjd att jag har lyckats hålla vikten ganska bra ändå. Men man är kanske onödigt hård mot sig själv ibland
Planera för sommaren börjar vara färdiga som de ser ut nu så kanske man jobbar på Houtskär åtminstone Juni månaden Vilket kan vara ganska bra fick höra vid julen att de kanske skulle bli rör remont i huset och då är de nog lättare att fly fältet och inte vara här. Hur hösten ser ut vet jag ännu inte ännu osäkert med de också. 


Vädret var inte de bästa på årets andra löprunda men jag gjorde de 😉. 
  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag