Vilken katastrof!!!!!!!!

 JAg ha ju inte uppdaterat min blogg sen ja var på Les Miserables!! Å mycket har hänt sedan dess. Ja vart ska ja nu börja.

 Nå vi firade inte julen hemma utan vi åkte till Borgå å firade julen där. Vi kom dit den 23.12 eftermiddagen/kvällen började med att vi skulle fara å köpa julgran men de va lättare sagt än gjort för granarna var slut i Hela stan :o. Nå vi gav ännu julaftons morgonen en chans å for på nytt å sökte men icke  de blev en tur ut till Emsalö å söka julgran nå hittade en men den va ng inte nygg ja nändes inte ens ta en bild på den heller så ful va den ja saknade nog min ägen glittriga julgran som ska vara tät och fin.

 Nå vi fick de nog ändå liiiite juligt, Julgubbe hade vi oxå å barnen var nöjda men dom sku ju ha velat haft mera julklappar. Bennas bästa julklapp var nog rattkälken och Wilhelms srinnskorna vad Lowas bästa var kan ja nog inte säga hon tyckte nog om allt hon fick. Rasses å min sämsta julklapp var en Marsipanstolle huj å tvi vale! Vad var måne de bästa då Hmmmm???? Kläder kanske!?!?!

  Tanken var att jag skulle vara där med barnen mellan jul och nyåret men de blev ändrade planer med den saken. Vi var ute på ägen behåg å skottade snö och så var ja å trampade snett med foten så mitt knä gick ur led AJ VAD DE GJORDE ONT . Så de belv en tripp Till Borgå Jourklinik så där låg man i 3h Tack och lov så behövdes de inte nå mera än knäskåls stöd och kryckor så de får ja nu ha som sällskap i minst 1 vecka då
                                                                                        ^
                      Svullnaden har släpt lite med på måndagen var vänstrabenet dubbelt så tjockt

Kommentarer

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag