Nå nu äntligen

Nu kan jag ta och skriva lite till då :).

Här har nog blivit lite omställning i vardagen, jag har börjat att jobba Wilhelm har börjat i en ny skola här i Borgå. Väntar ännu på svar om eventuella dagvårdsplatser. Å min man väntar på att få svar på sina jobb ansökningar.

Man märker nog att man inte är helt van att jobba och stiga upp tidigt igen. Den här veckan har de varit väckning kl. 5.30 zzzzz mitt i natten liksom (nå neej) :). De tar bara lite tid innan man vänjer sig.

Nå Lägenhetet står fortfarande i en enda kaos man har inte mycket ork när man kommer hem att fixa någonting men nog blir de väl så småning om allt i ordning
Här i slutet på sommaren var vi med barnens kusiner till Borgbacken dom tyckte att de var roligt men de var tråkigt för Lowa som inte hade så mycket att välja på hon ville ju följa med dom stora men de fick hon inte den som drog mest nytta av de var Wilhelm

ut och åka lite båt har vi oxå varit sku fara och simma ut till en holme med dit var blågröna alger vid stranden så man ville inte fara dit och simma



Wilhelm drog upp en heldel Abborar oxå




Och en vacker kvällsbild


Kommentarer

  1. de e tur att de int e bara jag som inte hinner blogga :) men nu ska vi ta oss i kragen

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag