När ska man hinna

När ska man egentligen hinna tänka på säg själv och sitt eget mående egentligen. De slog mej här i morse att man i nå skede borde stanna sig själv och fundera efter lite vad man håller på med. Allt kretsar ju för tillfället kring barnen. Visst kommer dom ju i första hand, man själv kommer i nå skede när man kanske eventuellt hinner om man hinner med sig själv. 99% av min tid är jag hemma med barnen (alltså när jag inte är på jobb) Jag är väldigt sällan ut på nå festligheter och har roligt med vänner. Inte för att nån någonsin heller har frågat mej om jag vill komma med och ha skoj. 
Får ibland en sån där känsla att man inte vill ha mej med. Kanske för att jag är en tråkig och jobbig person. Jag ställer ofta upp och hjälper när nån vill ha hjälp eller försöker göra mitt bästa iallafall men när man själv skulle behöva hjälp så då plötsligt finns ingen som har tid. 


 Ibland känns de lite jobbigt att har en uppbyggd mur framför sig och ett leende på läpparna som ett tecken att allt är bra.  Och saknar en nära vän som ringer och frågar om man får komma på kaffe eller nå liknande. De är ofta jag som tar kontakt de är ingen skillnad om de är släkt eller vän/vänner. De är heller inte skoj att försöka hålla emot att inte tårarna rinner emellan åt de behövs bara att nån säger nå lite fel så brister de om jag inte tar flera djupa andetag. 

Nej nu får de vara slut med negativa tankar nu ska vi fira vappen eller hur

Min rabatt jag fixade förra året lite korrigeringar har jag gjort Pingstliljor släpade jag hem från Houtskär när vi var där förra veckoslutet 
Och från andra hållet :). De här är en sak som jag brinner för skulle
vilja ha en blommande trädgård från tidig vår till sen höst
GLADA VAPPEN 
TILL ER ALLA!!

Kommentarer

  1. Jag vet hur det känns. Men livet skall väl vara så. Vet ju inget annat.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag