Facebook och spel

Jag har länge suttit och funderat på de här med spelen på FB, Då talar jag främst om CityVille, FarmVille, Sims Social och många flera. Varför sitter man egentligen å spelar de. Jag är själv urlejd på dessa spel men ändå sitter jag där och spelar! Why? Man får ingen hjälp när de gäller byggande eller frågande efter material då man håller på. Men ändå måste man vara och kolla. Ta CityVille ju större staden blir destu rörigare blir den med alla hus och byggnader. och att FB ändrar sin sida hela tiden äär oxå en störande grej. Skulle inte en vän sagt åt mej att börja gå med i FB eller börja spela farmville (de va med de jag började) så skulle jag antagligen inte ha börjat spela de.
Nåh de va allt för denna gång

Kommentarer

  1. Jag spelade bara någon vecka helt i början av min FB karriär men nu skippar jag nog allt sådantdär. Bor alldeles för mycket framför datorn annors också...

    SvaraRadera
  2. Int spelar jag mera så väldigt aktivt mera heller ivern har nog avtagit rejält mår ganska dåligt varje gång man öppnar dom. Nu när jag börjat jobba så har även data användandet minskat duktigt

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag