30000

.Nu har bloggen nått över 30 000 sidvisning sedan jag började blogga för snart 3 år sedan (27.9.2010), dit har som åren .gått också! När jag började var jag nog tveksam hur man skulle hinna men nu konstaterade jag att man hade nog bättre tid då att göra de ä u när man jobbar och håller på. Vardagarna är nästan fulla av program så man hinner inte skriva så jätte mycket och så händer det väl heller ingenting speciellt just nu :/. Tråkiga oss ;). 

Mina första inlägg var ju heller inte så väldigt långa bara några enstaka rader men destu längre är dom idag (ibland :P)

Bilder skulle man nog borda få in lite mera nu börjar det ju vara fint där ute när löven ändrar färg. (Sitter fortfarande och drömmer om en systemkamera) 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag