En mörk dag

Nog skulle de ju kunna bli lite ljusare under dagens lopp men inte denna dag. Jag skulle måsta ta råmppån i ring och dra mej ut och promenixa men orken är noll just nu. Jag vet inte hur jag fick mej ut ifjol den här tiden men kanske jag bara började utan att fundera så mycket. Får väl försöka samma sak i år igen bara nu de skulle vara ljust lite längre än vad det är mu. Men nog blir de sakta mak de också. 
Andra riktiga arbetsdagen mycket stoj och prat så man är helt trött i öronen när man kommer hem man riktigt njuter av tystnaden även om man nu själv har barn som kanske pratar i ett annat rum men de är ju inte helt samma sak ändå. 

Tyvärr så kommer jag att vara så tråkig denna gång att jag inte har någon bild att dela med mej denna gång så ni får stå ut med bara lite text 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag