En vecka




Så har man varit en vecka på jobb egentligen är de ganska skönt att få mjukstarta och lite anpassa sig till vardagen igen för att inte tala om att orka stiga upp på morgonen ;). 


Jag har även kört in mej sakta på att sluta dricka kaffe, men de är lite som att sluta äta godis de också för att inte tala om huvudvärken man får. Men måste ärligt säga att jag har nu tredje dagen på kommande utan och de har inte varit så farlig, trött har man varit nog. Nu sitter jag på vår lilla terass med en kopp te istället.


Jag jobbade in under veckan så jag kunde ta ledigt denna dag tack och lov för de för dom ha lovat +25 idag äntligen lite värme alltså 

På tisdag så går vår minsting till skolan, väskan är färdigt köpt faster var med och handlade med henne, hon visste nog med detsamma hurdan hon ville ha, men den färg hon ville ha var slut sålda men den är fin den färg som hon valde i stället  också :). 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag