Lite glest

Igen har det varit lite glest med bloggandet orsaken är att jag nästan inte alls har varit vid datorn den senaste tiden. Visst j´kan jag också blogga från min telefon men de är så jobbigt att skriva med dom små bokstäverna där.

Lowa har nu kommit igång med skolan och ännu verkar hon trivas läxorna får hon också gjorda igår valde hon att gå till Läxis (läxläsningsklubben) och göra sina läxor. Engång glömde hon att laga undan en läxa men de var andra veckan i skolan så de var inte så farligt man kan inte komma ihåg allt när man just har börjat :). De är synd bara att vädret måsta visa sig från den sidan som de borde ha gjort under sommaren och inte när skolorna börjar man borde få vara ute när de är så fint och varmt och inte sitta inte i en skola

Jobbet för min del har också börjat helt okej bortsätt från att man är trött när man kommer hem. De är påfrestande att ständigt ha ljud runt om sig man hade nästan glömt hur de är;).

Jag var också med om någonting bedrövligt jag blev bestulen på min plånbok de var inte skoj kan jag bara säga. Alla min kort och mitt körkort som var i kommer aldrig tillbaka. Så nu får man samla in allt på nytt då och komma ihåg vilka kort man hade. Kanske man skulle ta och ha en skilld plånbok för bonuskort och en som man har pengar i och dom nödvändigaste korten. 
Polisanmälan är gjord och alla korten fick jag spärrade 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag