Att hinna

Vet faktiskt när man egentligen skall hinna ta och sätta sig ner och skriva. Skulle jätte gärna ta och blogga mycket mera men vad skall man skriva om. De känns som om huvudet ekar tomt. Här i huset händer inte så mycket heller för den delen Skulle vilja göra så mycket mera men då de inte blir av. Och sen sitter jag inte så mycket vid datorn mera heller som tidigare har lite försökt undvika de till den större delen.



Lite motionerande har jag kommit igång med men inte så aktivt som man borde, mina matvanor har heller inte ändrat så mycket och med mörkret kommer så kommer också godissuget tillbaka. måste ta itu med det innan man faller ner i djupet igen de är så svårt att ta sig upp tillbaka. 

Den här Plank utmaningen så for lite i stöpet också har 4 dagar i rad glömt å göra de de tar ju inte så lång stund/ gång men de föll nu i glömskan de också ;) Så kilona sitter stadigt där dom är också rubbas inte ett gram ens :P. 

MEN NÅGONTING MÅSTE GÖRAS
 med hur och vad :(
(Nå ja lite klagovisor igen då)
jag hittade en lite spännande grej här om dagen när jag var till en hobbybutik som finns här i stan som jag bara måste köpa och testa jag faller sällan för impulsköp men denna gång gjorde jag de





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag