Trötthet




Att ständigt känna sig trött och inte orka direkt göra någonting är inte roligt har kännt mej trött och hängig en längre tid och har inte haft mycket ork att göra någonting allt. måste tvinga mej att a itu med saker annars rasar hela huset ihop. Jag som alltid har tyckt om att cykla tycker att de är tråkigt och skulle inte alls ha lust med de. Månne man blev för bekväm av sig ifjol när man hade tillgång till bil alla dagarna vilket man inte har nu :). Hoppas motivationen kommer tillbaka och att tröttheten försvinner för de är inte roligt heller att orka göra nå. Kanske lite mera sällskap i vardagen skulle hjälpa men har inte nån som man umgås så där dagligen med heller så de kommer ju inte heller att bli på tapeten :(. Så vad ska man då hitta på. Tror också man skulle behöva lite semester, jaja vi har ju haft sommar semester men nu tala jag om semester utan barn men sen igen har man inte direkt nån barnvakt heller.  Slut med klagovisorna för denna gång då. 


Kommentarer

  1. Hej, jag är också jäkligt trött då jag kommer från jobbet. Och lat. Men idag då solen sken blev det promenad av. Det kändes skönt fast jag är ur form! Ska försöka koma iväg igen denna vecka också efter jobb. Ska verkligen försöka.... /Ahlina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag