Mörkt ute

Nu var de då slut på dessa vackra sprakande färger på träden nästan alla löven ligger till marken förutom några enstaka sega som envist hänger kvar i grenen. Mörkret lägger sig allt snabbare på kvällen också så ska man göra någonting ute på vardagarna så har man inte många timmar på sig innan mörkret faller när man slutar kl 14. Så nu får man bara väta igen till Januari så att de går mot ljusare tider skulle hoppas på att få lite snö denna vinter så man skulle få sätta på sig skidorna.



Själv testar jag nu på att äta Omega 3 som även innehåller d-vitamin och lite anda som kroppen behöver ibland kanske man inte skulle vara så trött under den mörkaste tiden :). Om de fungerar/hjälper eller inte så va ja inte. Kanske man har varit lite piggare. Och så har jag köpt krom tabletter mot mitt sötsug dom hjälper lite men ännu sitter suget kvar. Jag har ju nog annars också försökt hålla mig utan godis förutom en liten bit morotskaka på jobbet som en kollega hämtade. 

Fick en bild en morgon på dessa två planeter som de har skrivits om månen är den största de blir inte så bra bilder med telefonens kamera i mörker 

Jag har nu också köpte ett Polar loop aktivitets armband hur bra de stämmer vet jag inte men de hjälper lite på traven att aktivera sig och inte sitta ner så mycket. De är synd bara att den inte tar i beaktande cyklandet till och från jobbet måste sätta igång RunKeeper för det.
Men 700g har det lossat från kilona det har nu bara varit 100-200g/vecka men de är bättre än ingenting så vi får hoppas att de håller så här jag är iallafall nöjd att det händer någonting





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag