En Veckas besvikelse

Nu har jag hållit på en vecka med att lämna bort snabba kolhydrater ur kosten jag har även slutat att äta av skolmaten och godis har jag inte heller ätit många bitar av förra veckan slank de ner några rischokladbitar men de var allt. 
Men tror ni kilona har gett med sig mej? Men de kan jag nog lova att dom sitter där dom sitter. Nå kämpar på vidare och ser de kan ju vara att de får ta lite längre tid att kroppen anpassar sig. Men jag r nog förvånad för jag går hem från jobbet alla dagar och går ut och går med hunden. Enligt min steg mätare så går jag nu mellan 13000-20000 steg. Så kosten är ändrad och detsamma med motionen.. Men kan de vara så att sömnen är en viktig del också för en bra viktminskning sover mellan 5-7h/ natt de är inte så mycket och jag vaknar säkert 2-3ggr också per natt väldigt sällan jag lyckas sova en hel natt.



Så vad kan man ännu ändra på, äter jag för lite nu igen med tanke på de jag "motionerar" eller är det något annat fel? 
Något mellanmål hinner man inte äta när man är på jobb har i princip en enda paus under dagens lopp och den är kl 11.20-12.00 och då äter jag min lunch.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag