Jee, ibland får man vara glad

Ibland blir man nog glad iallafall när man ställer sig på vågen. Som jag sa i förra inlägget så hade jag inte stått på vågen på en tid och inte heller orkat fundera helt till fullt på vad jag stoppar i munnen ha nog farit en och annan godisbit ner speciellt choklad som jag är vääääldigt svag för. Men vågen stannade iallfall på 200g mindre än vad jag vägde för några veckor sedan så ni kan ju gissa om man är nöjd om jag lite rycker upp men så kanske de finns en liiiiten chans att man får bort några kilo till till julen. 

Hösten är ju en tung tid att hålla på med sånt här men jag tänker inte ge upp ännu till sommaren är målet att får bort dom sista 7-10kg. De är nog många som funderar vart jag ska plocka bort dom kilona (om de bara är vänlighet eller alvar vet jag inte) men de finns nog ännu kvar att få bort. Jag klarar de m jag kämpar bort mitt godissug de är största boven i dramat.

Intresset för att handla kläder har ökat dock hittar man inget i dom här butikerna i Borgå så skulle behöva ta mej till Vanda eller Helsingfors och gå i klädbutikerna där urvalet är betydligt större men finns heller inga garantier att man hittar nå där heller menmen. 

men redan nu när man gått ner 2 storlekar så känns helt ok, plocka igenom min garderob och konstatera att en stor del av mina fin kläder är som tält 😱. Så på den sidan kanske man sku måsta hitta nå nytt så småningom 

Mysigt med tända ljus på morgonen 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag