Hmm, intressant

Julen är nu förbi och nya tag kommer att tas igen de som har varit mest intressant är att godiset inte direkt har smakat. Visst ha de slunkit ner en och annan chokladbit men inte många i taget. Kommer att delta i utmaningen 100 dagar utan sött så vi ska se hur de lyckas. Och tur att julmatsfrissandemör över så svullen mage man haft dom hör dagarna har man nog inte haft på evigheter så kommer nog att gå tillbaka till LCHF igen efter nyåret mår så mycket bättre av de och slipper se ut som om man va gravid i 7 månaden. 

Vi hoppas att 2018 blir ett bättre och gladare år kommer själv åter en gång försöka ta mej till Sthlm på våren de skadar inte att komma lite bort hemifrån. Man får bara se hur de går med min anhållna semester om den blir eller inte pga nya uppgifter igen en gång tycker de lite ibland är jobbigt att ryckas bort fr de man gör för att sättas in i en annan uppgift de här är andra gången de händer.

Om jag har mycket skrivfel så beror de på att jag skriver fr telefon och den samarbetar inte alltid som jag vill. Datorn min sa upp sig som var under ett år gammal hmmm.....



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag