Julen är här

Julen knackar nu på vår port snabbt har de gott igen fast de lite ibland känns som om de gått med snigelfart. i år blev de för min del en plast gran har nog haft svårt för såna men, jag orkar inte med allt barrande från en riktig. Men måste säga att den är nog helt okej ändå vi klädde den igår med barnen. 
 Blev igen en gång flyttad inom mitt arbete de känns jobbigt men ändå okej eftersom de "nya" går närmare närvårdar yrket än de andra. och de kan bli en ganska spännande vår och med mycket nytt och nya erfarenheter att ta in. Just nu är man helt slut av all ny info man fått in på bara en knapp vecka men tror nog att de ska gå riktigt bra bara man lär känna eleven. och man ska se positivt å de hela att de är ytterligare en bra merit inför kommande arbeteten. När vi gick igenom de här på våren i studierna så trodde jag inte att jag skulle få se/uppleva de på nära håll, men man ska aldrig säga aldrig. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag