Äntligen här


Äntligen e man på Houtskär igen så skönt att få stressa ner. Har haft stressnivån på hög nivå den senaste tiden och har svårt att komma ner i varv när jag e hemma i Stan. Även om här finns en hel del att göra ute på gården så blir de samtidigt lite terapi och tankarna går till de man just då grejar med. Vi får se hur sommaren går kommer att jobba här åtminstone Juni månaden så kanske man hinner laga allt i ordning under sommaren denna gång. Måste bara se till att jag stänger frysar och kylskåp i lägenheten och tömmer bort allt onödigt därifrån då sparar man samtidigt el.


Köpte även en ny cykel åt mej dels för att jag vill kunna cykla på jobb och för att jag ska få börja röra på mej lite mera. Samtidigt sparar man lite på miljön och för att inte tala om pengar




April når nu också sitt slut och snart har vi maj här vintern har gott snabbt (de nämnde jag i mitt förra inlägg också.) 
Har fått jobba med bra arbetskolleger även denna vår 

Annat, ha ännu inte kommit fullt igång med Lchf igen men de ska nog fixas just nu smakar de gott med kolhydrater men ha ju ganska bra lyckats hålla min vikt någorlunda stabil vilket är bra.Dumt att stressa över de när man inte helt behöver göra d 

Men nu är de slut skrivet för denna gång nu ska jag njuta av lugnet och sen så småningom gå ut och börja jobba lite 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag