Juni flyger iväg

Nu har man snart varit på jobb tre veckor och hittills ha de gått helt okej, lite oroar jag mej över läkemedelsräkningen men vi får hopas att de går vägen den också. Ha ännu inte hunnit med hälften av de jag borde försöka få gjort. Alla mina lediga dagar ha gått åt att gör nå annat borde försöka gå ner i varv så småningom. Utan nå semester denna sommar så kommer man nog att va ganska mör och färdig. Min planerade 40 års firande tror jag också att jag får slopa även om jag nu inte hade tänkt ordna nå stort finns inte pengar för de just nu och många som man talat med som jag lite vill ha med så ha svarat om jag hinner. Jag är ingen fest ordnare ha aldrig tyckt om att göra de så kanske de ändå är bara att inte ordna nå alls sist och slutligen.



Måste få köpt en ny varmvattenberedare vet inte riktigt vad som ha hänt med den som e där nu, de kom lite varmt emellan för att sen följande dag endast kallt och nu kommer de inte nå varmvatten alls nå. Så dit kommer dom pengarna att gå och så ska man försöka få nån att koppla den också. 
De finns en större som också står nere i källaren men vet inte om de alls duger, tror ?pappa? köpt den i nå skede kanske dom hade tänkt sätta in dusch eller nå här men svaret på den frågan kommer jag aldrig att få. De som jag också skulle behöva veta e vart vattenbrunnen finns de har jag heller ingen aning om.

Skulle nu måsta komma loss fr de jävla huslånet, Så länge jag är fast där så får jag inte nå nya lån eller kan slå ihop dom jag har. Kommer alltid med nå orsaker till varför de inte händer nå ska väntas där och väntas här. Kan själv inte koppla av eller varva ner pga det heller så länge jag vet att jag är fast med de.

Elen då ja, nå en liten del är nu fixat visade att de va kortslutning i en av dosorna som finns i salen de va helt svart bakom "locket" åste säga att jag ha haft änglavakt varje gång proppen smällt ut även om den också varit överhettad ha hamna använda blusärmen när jag ibland ha bytt ut den. I planerna är nu att dra ny el till köket att den delen skulle få en helt ny säkring hela nedrevåningen går nu på
6 amp vilket är för lite med tanke på all elektronik de nu finns i dagens läge som används

Ser kanske inte så jätte bra ut detta

Nå Midsommaren kom iallafall med lite värme även om de just nu blåser för fullt där ute igen. Ha inte varit många dagar utan nå blåst. Men kanske de blir bättre får väl alltid hoppas på d.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag