Är nog kvar än

2019 går mot sitt slut bara 3 veckor kvar så är de åter ett nytt år tycker året gått relativt fort. Men kanske för att de funnits så mycket att göra. Vädret där ute är kanske inte de bästa just nu med regn och rusk svårt att tro att de faktiskt är december. Kom lite snö här till lillajulen men de smalt bort några dagar senare. och så blev allt grått och dystert igen.

bild tagen 30.11.2019
Annat då trivs relativt bra på jobbet även om de är psykiskt och fysiskt tungt emellanåt  men klagar inte i nu läget bara att kommer på rätt köl kanske man söker nå annat men man måste prova sig fram och kolla vart man trivs för att hitta sin plats och de här går ju nu riktigt bra. Fick även mina alla min arbetsår till god så har 10 år fullt så de är inte fyskam.

När de gäller mat mm så har jag tagit i lite med hårdhandskarna igen när de gäller maten. Ha även varit 11 dagar utan sött nu så den värsta fasen är över men visst finns de risk för återfall men man måste försöka hålla emot, finns annat man kan äta istället eller hur. Vikten har jag lyckas hålla riktigt ok detta år lite minus och lite plus emellan en nu ska de bara visa minus 😉. Dom envisa 7kg ska bort till sommaren gärna lite till så de finns nå att lite gå upp om de e så 😛, Nu varande vikt 72kg nej är inte rädd för att berätta vad jag väger, min start vikt låg på 89,7kg som mest i april 2016.

Måste säga att de är första hösten på länge som jag mått bra ha inte lidit på samma sätt av min trötthet som tidigare dom enorma mörka påsarna (i brist på sömn) har minskat, finnas nog lite spår av de ännu men inte lika illa som tidigare.  Så de går mot de bättre 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag