Blev lite paus igen

 Dagarna går och sakta men säkert blir de ljusare där ute Idag har solen varit framme sgs hela dagen och värmde skönt när man stod ute, Synd att det lovats snö tills imorgon skulle inte behövas vill ha vår och värme nu.

Så småningom börjar allt ta en vändning för min del kroppsligt också de har tagit tid och de kommer ännu också att ta tid, Vissa saker måste få ta sin tid. Saknar fortfarande massor den personen ibland gör de nästan ont men man skall inte blicka bakåt och fundera på det som varit utan blicka framåt och hoppas de blir bättre. Men när jag kom hem idag efter att jag fört dottern till tågen så kunde jag igen inte hindra tårarna att komma. Självförtroendet sjönk nog en hel del igen när de just börja bli bättre. Man har nog många gånger funderat om man faktiskt är så värdelös på allting finns de nå man klarar av överhuvudtaget.

Men åter står man där och måste försöka få allt att gå ihop och fixa mycket själv, Mycket kan jag inte göra men måste försöka gör de bästa eller lämna de man inte får fixat utan hjälp. Men de är alltid när man behöver hjälpen som mest som man saknar den.

Skall själv nu försöka bygga upp allt på nytt måste sluta fundera så mycket på svåra och jobbiga saker de blir en vändning i nå skede de vet jag. 

Har egentligen noll intresse att börja dejta igen de får mej att må dåligt i långa loppet bara tanken att måsta börja om allt på nytt IGEN få en att må dåligt.

Men nya ta som sagt allt har en mening i livet vi fixar de upp på benen igen bara de som inte dödar de härdar 💪💪



En tripp med barnen som dom uppskatta 💓



Kommentarer

  1. Hej!
    Har inte varit inne här på länge. Såg att du flyttat till pargas. Vad kul. Jag bor fortfarande på Åland med min gubbe, katter och hund. Jobbar på dagis i kök. Jobbar du? Vi borde träffas något när vi kommer till fastlandet eller du till Åland. Var ju så länge sedan. Tror det är typ 21år sedan. Ha de bra och så hörs vi. H: Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag bor i Pargas igen efter en paus på 8 år, de skulle vara kul att träffas, om ni är på väg till fastlandet. Har inte ens ditt nr kvar tror jag hade de länge men efter ett ex antal telefonnumren så har de nog försvunnit

      Radera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag