Väståboland blir Pargas

Vad ska man nu säga åt detta inte känns de direkt bra de här heller. Fast jag själv bor i Pargas och har bott här i 7 årSå har jag aldrig känt mej som en Pargas bo. Har märkt på många ställen att de är svårt att komma in i mängden. Många av Pargasborna är egoister och går med näsan i vädret. Men sen finns de dom som man kan prata med ordentligt. Segel Logon passar heller inte in mera i den nya staden/kommunen den måste bytas ut annars är de fel.
 Nu hoppas jag att man så småning om får flytta bort från denna stad mot BORGÅ, Där jag av nån anledning känner mej mera hemma än här :). Nå kanske jag/vi får möjligheten att gör de nu, för på fredagen får jag veta vilken tid jag skall vara på Prakticum den 20.6 då jag ska på Läroavtals arbetsintervjuv och om de skulle vara så att jag lyckas få en plats så har jag jobb och jag får lön och jag får en ny utbildning :)  jeiiii!!!!!!!!



Kommentarer

  1. ja ska igen hålla tummarna!!!

    SvaraRadera
  2. Håller tummar och tår och hoppas det går bra imorgon! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag