En vända till butiken i stan

Så har man varit en snabb vända till stan å handlat lite till av de som tagit slut. Som mjölk å bröd och sånt, Barnen var för en gångs skull exemplariska lydde v ad man sa och gick snällt bredvid inget skrik ingen gnäll och inget spring bland hyllorna tänk om dom alltid skulle vara så mina små gryn då skulle man aldrig behöva vara arg på dom. Men olyckan var framme näär jag hämtade odågan till lillskit Hunden Cindy. allt mitt goda humör försvann med ett vingslag. Jag hade henne med tillstan för att jag inte ville lämna henne ensam här på emsalö för att hon sku annars ant. försöra allt men de var nog inte så bra att ha henne där heller hon hade lyckats få ner saker från en schenk (eller hur skrivs de) som är 160cm hög pissat på golvet nå de var bara en liten sak de fanns värre

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag