De tycks ju liksom aldrig ta slut

De känns som om jag packar, packar, packar och åter packar men saker finns de ännu så de står härliga till,  vårt sovrum består nu snart av bara lådor huhu. Jag vet inte rikigt snart vad jag ska packa ner i mera heller lådorna vi var å köpte från Biltema så är snart slut å de finns ännu att packa ner.

Flyttningsoreda



Nå nästa vecka far jag ensam in å packar ner de sista (hoppas jag) de går väl kanske lite snabbare när man är helt ensam än att ha 2-3 barn som springer runtbenen hela tiden :) jag har ialllafall 60-70% av sakerna ner plockade å de är inte så farligt mycket kvar :)

Igår blev de sim paus när när Rasse kom hem for ner till hans f.d kollega och simmade. Han har de ganska lyxigt som har simstrand så nära huset ca 100m från huset


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag