Att ha tid

Inte har jag mycket tid att sitta och skriva på bloggen mycket inte nej. Så här lite tror jag inte jag ha skrivit som jag gjort nu, Jag har inte ens varit någo extra vid datorn heller en orsak e att jag har låne dator (skolans) som jag får använda under min utbildning. Den är jobbig å skriva på när den är så liten. 

Nå ja sen jag sist skrev så ha de börjat bli vår i luften snön smälter så de knakar där ute.
 Under veckoslutet var vi på kryssning UTAN barn de är en tid sedan sist. Sist vi var på kryssning så var när jag väntade Lowa. å då hade vi pojkarna. Vi gjorde inte så mycket där nu förutom att vi träffade en vän som flyttade til Sthlm för e de nu 4-5 år sen man träffar henne inte liksom så ofta. :). 

Utanför Helsingfors 4.3 kl 10

Mitt ut på havet på andra sidan syntes land bild tagen 4.3 kl 8.07


Idag var jag med Pojkarna till simhallen. Benjamin har länge talat om att han vill dit. Så nu hade jag lite ork och nu energi att fara iväg. De som var trevligt vara att barn under 7 år simmar gratis de är inte alla simhallar som har de så vanligtvis går gränsen vid 3 år. Nå kanske man utnyttjar de flera gånger nu då när man vet de.

Nu får de vara allt för denna gån ska försöka aktivera men lite mer med skrivandet
Aj jo bilderna är tagna med min telefon jag ha äntligen kommit på hur jag ska få dom över till bloggen ;)

Kommentarer

  1. Låter skönt med en barnfri kryssning, så ni fick lite 'egen-tid'.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag