Kalla morgnar

Huh vad de är kallt på morgonen jag som lite trodde att de skulle börja bli lite varmare så småningom men tji fick jag för mina drömmar ;). -16 i morse men så otroligt vackert å man blir ganska pigg när man ser solen sakta ta sig upp på himlen å de ljusnar redan vid 6 tiden :D. Men trots att de är kallt på morgonen så värmer solen en hel del på dagarna snön har smultit massor på bara en vecka måste jag säga. Redan från fre-sö hade de minskat (man ser de bättre när man varit "bort rest" emellan). Nå till fredagen har dom lovat snö igen man får hoppas att de blir i lite Slask form så de äter upp den "gamla"snön. Och hoppas vi kommer undan de för vi är påväg till Houtskär

Bilden är tagen när jag klev ur bussen den 27.2 kl 7.25
 Alla bilderna är tagna för en vecka sedan (27.2)så här ser de inte ut nu de har smultit lite mera sedan dess ;)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag