De här med inredning

Ja jag har ju då inget humm om nå inredning över huvudtaget måste jag säga. Men jag har nu sökt en lampa till Vardagsrummet jag har hittat en på Ikea först tycket jag den var ful men varje gång jag ser den i nått hem så blir den bara snyggare den heter maskros bilden är jätte dålig på Ikeas hemsida måste jag säga. Men de skulle vara ett allternativ. 
De va oxå efterlysning på bilder på vårt hem jag har engång lagt in bilder men jag kan sätta in samma bilder på nytt






I vardagsrummet har vi ändrat om att soffan nu är där tvn är
Som sagt så är vårt hem ganska sparsamt inrett och alla väggar e vita skulle vilja ha lite mera färg men vet inte  vad man sku ha hittat på när de är hyres bostad


Kommentarer

  1. Har du inga gardiner?

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det ser bra ut! Har man som du små barn så behövs lek ytor och inte en massa grejer överallt. Nu för tiden sätter folk in saker i massor och sen måst barnen akta allt. Allt behöver ju inte vara super inrett då man har små barn. Vita soffor och sånt. Allt måst ändå bytas sen innom ca 10 år. Så va NÖJD med ditt hem

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Jo nog har jag gardiner. Men dom har kommit upp lite ann efter. Nu har jag gardiner i alla rum. ;). Jag ska ta å uppdatera bilderna så småningom

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag