Hemma igen

Borta bra men hemma bäst.!! Nog är de så som de säger, de var nog så skönt att krypa ner i egen säng inatt och inte trängas på en 120cm bred säng. Nu ska jag få mitt suddiga öga och se klart så ska jag ta å städa bort dammet som har blivit när vi inte har varit hemma mer än av och ann. 

De är lite små stressigt med dom här dropparna man ska droppa i ögat då man nu första gången ska droppa dom 1gång/h sen till natten har jag salva som skall sättas i och en pupillutvigdande droppar som gör att pupillen blir förstorad vilket också leder till att jag blir ljuskänslig och lätt bländad borde ha solbrillor men jag äger inga och jag har heller inte hittat ett par som jag vill ha..

Idag har vi också 3 års bröllopsdag tänk vad åren går snabbt helt otroligt..

Kommentarer

  1. Kul! Glad bröllopsdag. Gifte ni er i skärgården eller? Berätta gärna :) Tiina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Varje kommentar är guldvärd

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag