Blää

Efter en veckas droppande i varje timme börjar jag ha lite lejdån. De är inte alls skoj och sen tycker jag att de är obehagligt. Och inte har jag heller hittat solglasögon som jag skulle vilja ha de är obehagligt att få solen i ögonen när man är ute när man bländas av ljuset p.g.a dropparna. Men ögat blir i allfall bättre hela tiden inte sjukt mera de är ju positivt i allfall

Men lite positivare är att snart har min man semester och då får vi spendera tid på Houtskär igen då hoppas jag att tiden räcker till att få gården i ett ordentligt skick igen man hinner inte göra så mycket på ett veckoslut hur man än skulle vilja. Egentligen hade jag tänkt åka till Houtskär nu mitt i veckan men de är Emsalö dagen på lördag och min äldsta son ville vara där och sälja lite saker.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag