Och vad nu..

Nu skulle jag börja så småning om göra nå skoj igen. Måste börja försöka att aktivera mej och göra nytta med nöje. Att börja sjunga i kör igen skulle vara skoj men jag vet inte om tiden hinner till barnen kommer att börja sin Engelska igen på hösten dom tyckte mycket om de ifjol så jag tyckte att dom skulle få gå på de i år igen. dom har sjungit mycket under sommaren på Engelska. Sen har vi tänkt börja försöka fara till simhallen åtminstone en gång i veckan hoppas att de lyckas man borde ju passa på då Lowa och Benjamin simmar gratis tills dom fyller 7. och Wilhelm har sitt sim kort som Fammo köpte ifjol åt honom. Änså länge trivs jag också på jobbet tycker att dom flesta är trevliga och vänliga. Nu skulle jag bara behöva ta och börja skriva mina examensplaner.

och så lite annat... Idag var jag och köpte Lowas födelsedags presant hon kommer att få en "ny" cykel tänk att vår minsting fyller 4 redan om 2 veckor hon har blivit så stor (mammas lilla bebis) Men de vill hon nog inte bli kallad när hon blir lite större ;)

MEn är de nån som vet nån som är ute efter en 12" eller en 16" cykel så har jag de Benjamin har ju fått ärva Wilhelms cykel, då Wilhelm fick en ny. 

16" använd i tot 1½ år
 Ingen av cyklarna är rostiga men visst finns de spår av användning på båda och dom är förvarade inomhus när dom inte har varit i användning
12" den är i bra skick med tanke på att den är ca6 år gammal

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag