ursäkta

Sorry att jag inte har uppdaterat  på en tid har inte haft mycket tid och ork att uppdatera men nu skirver jag lite i allafall men de blir nog inte så jätte långt. Jag har nu varit en vecka på mitt nya jobb och de verkar för tillfället vara så att jag kommer att trivas de kommer att vara intressant å lära sig lite nya trender ;). Men attans vad dagens elever e uppkäftiga å stora på sig :O. Nå man vänjer sig säkert ;). 

Men vi har nog inte gjort så mycket annat nu varken under den korta semestern eller annars heller igår var faktiskt Wilhelm och Benjamin å åka ånglok jag skulle oxå ha velat vara med å åka för loket var nog så fint å charmigt. Å skulle jag få och ha möjlighet så sku jag klä mej i 1800-tals stil med fin klänning med volanger aj vad jag älskar historia .

Med lowa var vi och gick i gamla stan tills de började ös regan
Regnet syns inte men de öste ner vatten trots solsken



Såå charmigt ånglok dom tyckte att de var så roligt å åka 
Liite fint å skönt var de också på Emsalö




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag