Snart är sommaren förbi

Ja, om en vecka börjar skolan igen då. Jag börjar mitt nya jobb den 13.8 de ska bli intressant. På veckoslutet var jag på skolning till Helsingfors, prakticum och konstaterade att jag nog kommer att sakna mitt gamla jobb och eleverna jag jobbade med. Men de kommer nog att bli lättare när jag har närmare hem och kortare arbetssätt och dag. Tror barnenkommer att ha de lättare när deras dag inte blir kring 10h/dag utan bara mellan 7-8h. 

Få se vad man skall hitta på under hösten hoppas på att orka gå på nå medborgarinstitut kurser i höst nå sånt orkade jag inte alls med i fjol men var så slut och utmattad när man kom hem att man intorkade fundera på annat. Hoppas lite på att aktivera mej i nån kör igen men de får man se sen.

Nu ska jag njuta av den sista veckan av ledigheten innan allvaret börjar igen :)

Om de blir lite bättre väder så ska jag ta och fota lite på gården å sätta in lite bilder :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag