Blev lite långt emellan

De blev lite långt emellan blogginläggen nu då de var inte alls meningen. Men ibland orkar man bara inte sätta sig ner och skriva.
Vintern verkar nu då ha kommit på allvar (hoppas vi). Vi är nu inne på andra vecka med minus grader igår var det hela -20 grader och ett tunt snötäcke ligger på marken igår kväll kom de lite snö till men inte mycket. Såg igår när jag kom hem att dom nu håller på att laga skrinnsko banan bredvid oss skönt att inte behöva gå långa vägar för att skrinna med barnen. 
-20 på mätaren igår
Förra måndagen hamnade vi att beställa till olja oljan var inte helt slut ännu men vi hade ingen aning om hur mycket de var kvar i byttan mätaren som är i pannrummet är sönder. Men måste lyfta på hatten för den trevliga servicen jag fick hos Teboils kundservice och även om jag inte beställde snabb leverans så hade vi oljan redan följande dag. Enligt Teboil brukar den levereras inom 3-5dagar.


Här om dagen när jag var och skulle köpa pasta så stötte jag på denna dyrbara pasta den som är bredvid är inte heller nå billig de som gör denna pasta speciell är att den passar för dom som kör men LCHF. Ät och NJUT om nu köper denna spagetti ;) 
Men jag kan lika bra rekommendera att laga tagliatelle av squash de blir riktigt gott de också om man inte vill ha pasta till maten ja och så betydligt billigare

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag