Vad man är tråkig

Hur kan man vara så här tråkig och inte ha någonting alls att skriva om? Så här dåligt brukar de ju inte vara man har väl alltid någonting att skriva om?! Men inte just nu helt tydligen. 

Nu har jag cyklat 2 dagar i rad på jobb igår gick de som på räls att cykla, men inte idag dels beror de nog på flunssan man har för tillfället och idag var de tidig morgon de märks nog. Men man ska inte ge upp de tar inte så länge så är man inkörd med cyklande och jag gillar de. De tar 30-35 min att cykla på jobb de är 7 km om jag cyklar via dagis (7,4km om man skall vara lite mera precis) de är inte så dåligt att cykla 15 km/dag nu är ännu till eftermiddagarna varma så de är helt ljuvligt att cykla :). 
Lowa har nu två tisdagar i rad fått cykla själv till sin engelska de har gått jätte bra. De är nog viktigt att dom får cykla i trafiken och lära sig trafikreglerna ordentligt och sen började de nog bli lite tungt att ha en 19kgs klimp på pakethållaren. 

Lowa cyklar första gången själv till Engelskan förra veckan
Mitt GI försök håller på ännu dock inte intensivt jag tänker inte ta stress över att måsta gå ner i vikt så jag försöker ta de långsamt tänker inte hindra mej från att äta de jag vill ha. Tänker hellre ta och motionera att man kan äta en liten chokladbit om man vill ha de. har lite mål att gå åtminstone ner 500g/vecka så kanske man kommer någon vart med de cyklande borde ju göra susen till en del i allafall.

 och som alla vet kanske vid det här läget så fotar jag ju allt som faller mig in här gick jag längs med ån när Lowa var på engelskan

så här ser framgården ut nu nästan alla buskar borta 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

nya tag