3 lediga dagar

Tre dagar ledigt ännu sedan är de slut på detta slappande igen. Jag börjar jobba den 11.8 på ett nytt ställe igen så åter en gång så måste man lära känna nya elever, ny personal nytt system och nya regler. De är den enda nackdelen att börja ett nytt jobb. Trösten har jag att jag lyckades få ett 2 års kontrakt så nästa sommar behöver jag inte vara arbetslös de känns nog ganska skönt det också. 
Men jag kommer att sakna mina gamla kollegor i Gammelbacka skola de har varit ett stort nöje och glädje att få jobba med dom och för att inte tala om eleverna har haft ett underbart år att minnas. Trots att de var många motgångar och sorliga besked angående skolans framtid under skolåret men humöret har varit på topp ändå.
Tack till er alla om nån läser!

Nya utmaningen i den "nya" skolan är att jag skall vara i åk1 jag har 22 nya elevnamn att lära mej och för att inte tala om 50 namn i personalen va då utmaning :/. Aj nää där finns några som jag känner fr tidigare också så helt out är man inte ;). 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag