De var den veckan

Så har första veckan gått på jobbet då. Jag hoppas att jag får trivas lika bra på den nya platsen som på den gamla där jag trivdes som fisken i vattnet. Lite stökigt med dom nya ettorna dom är ju så småå men de går snart bättre för dom också bara dom kommer igång med sina rutiner. 

Lowa trivs också i förskolan fast de är ett helt nytt ställe med ny personal tur är så kom alla som gick i hennes grupp på de gamla dagiset med så de blev inte så många nya att känna ändå t.o.m jag tycker om personalen och stället men jag tycker inte om den extra väg man hamnar att ta.

Veckoslutet blir nog antagligen hemma häng för vår del denna gång måste få i ordning på rutinerna igen med barnen
Och så har jag köpt en ny dator som är plommon lila den är såå fin ;)

Något annat extra har jag inte att berätta för tillfället 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag