Hösten är här

Vädret gick från sommar till höst över en natt otroligt. Men ganska skönt är det, de är ju i allafall inte kallt ännu. Men när jag nu har varit ute med hunden så har jag tänkt att jag vill ju inte alls ha höst jag vill ha sommar ännu Hela juni försvann ju i ett nafs då de var kallt så in i norden med +6-7grader och blåst och regn. Men man måste ju se de från den positiva som hösten för med sig de betyder mys med ljus och för att inte tala om att få fylla frysen med svamp och trädens alla sprakande färger nog har ju hösten sin charm fram till slutet på oktober
Vattnet på Emsalö var ännu +17 grader

Själv har jag blivit mera insatt i mitt arbete och än så länge ser de ut som om jag kommer att trivas lite saknar man de att man aldrig ser hela personalen förutom på personalmöten men kanske man lär känna alla i något skede.

(gammal bild)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag