En hemma dag

De blev en hemma dag idag då. Hade igår kväll när jag kom hem 37,6 kände mej som om jag sku ha haft 39 graders feber men de hade jag inte. Man får hoppas att flunssan inte är långvarig och att den går över snabbt. Men som vanligt när jag är hemma så har jag ju inte tid att sitta stilla utan måste bara ta och göra någonting. Så i stället för vila så har jag städat lite (Oops). Nå jag tog de i ganska lugn takt idest inte stressa och ta  för mycket.

Vi fick tydligen några sommar dagar till igen då men ack vad de är farligt man klär på sig på morgonen för att de är svalt och sen blir man svettig och så blir man sjuk de är en dålig kombination.

min kära man flydde fältet ut till Emsalö med hunden han fick fredagen ledig då han jobbade hela förra veckoslutet. Så jag har inte hund att gå ut med i morgonbitti ganska skönt egentligen :)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag