September

Så var september här då Jag började månaden med en ordentlig förkylning vet inte när jag sist skulle ha haft de på de här viset blää, Inte alls skoj huvudet värker och näsan år täppt och så har man sovit dåligt.

Här har nog ännu inte hänt någonting så väldigt intressant på vår front just nu men måste lite ha min blogg up-to-date. 
Jag köpte faktisk en ny handväska de är många år sen jag sist köpte en ny åt mej själv dom som jag har från tidigare är ärvda eller så har jag fått till födelsedagen och de var en Marimekkoväska som jag har gillat mycket men nu hittar jag den inte men den börjar också vara till åren fick den 2002. Men den har varit väl använd och sliten med hälsa.

Nu blev de en av märket Desigual
Tänkte först att den var för stor för min smak men efter att jag använde den igår så märkte jag att jag gillade de massor :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag