Hörcentralen

Igår var vi till Hörcentralen på HYKS åter en gång. Benjamin fick sin hörapparat som han väntat på sedan han fick veta att han kommer att få en. Som vanligt när jag körde dit så satten jag på GPS:en på telefonen som hittills har fungerat felfritt fram hittade jag och jag hade tur med att igen få parkeringsplats i deras parkeringsrptta så behövde inte söka desstu mera men att sen guida sig därifrån vidare var ju inte en lätt match De är ju en massa arbeten på platsen så man slapp ju inte helt och gena igenom som man annars skulle ha kunnat göra utan hamnade att gå runt hela området (aj nää halva var de juh ;) ). 
Nå ja, när jag sen skulle bort dit ifrån så hakade ju GPS:en upp sig *morr* Dvs jag hade inte en aning om vart jag egentligen skulle köra så körde på måfå. Jag slutade med att jag var vid kamppen ups. Nå och att hitta parkeringsplats och få ordning på skrället var ju inte heller enkelt men hittade tillsist en så jag startade om telefonen så fungerade de igen och jag hittade hem ;) 

Han valde Chili röd färg på apparaten


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag