Årets sista inlägg

Så får man skriva årets sista inlägg de skrivs i regnets tecken vilket ju är lite tråkigt efter några smäll kalla dagar så klev kvickslilvret till plus sidan. Helt ok att de blir några plus grader för de packar ihop snön lite men de skulle ju inte behöva regna. 
Wilhelm var 1 dygn på Hajk igen de var -20 ute när han for iväg var nog rädd att han skulle ha kallt man han menade att han inte hade så farligt kallt. Men de fåniga var ju att han inte idest klä på sig mera kläder fast han hade kallt. Men man lär sig ju alltid någo nytt nästa gång han far så klär han väl på sig lite mera :)

Annars har det inte hänt så mycket extra hos oss under juldagarna godis suget kommer och går men jag har faktiskt lyckats hålla mej undan det, Nog har jag stoppat en bit i munnen men jag har sett till att de inte blir fel choklad undviker jag halt och hållet för de är där som de bär av om jag börjar med de. 
Men i morgon börjar ett nytt år med nya krafter och nya tag :)

GOTT NYTT ÅR 
till er alla där ute



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag