Nedräkning



Så nu kan man då börja räkna ner på fredagen är de sista dagen som man jobbar sen har man 4 veckor semester ska bli skönt. Dom första 2½veckorna kommer vi at vara på Houtskär skulle gärna ha varit där hela semestern man Wilhelm skall först på Scoutläger och sen ska Benjamin på läger efter det till Åland. Vi ska ta och hoppas på att vädret och vattnet blir varmt. 

Jag hoppas att jag skulle få ny energi att få ta och börja med att motionera som inte alls har infunnit sig detta år alls har varit så otroligt LAT!! Ingen ork alls :( känns nog lite deprimerande måste jag säga. UPP RYCKNING!!! blablabla.


-15kg minst måste bort så är de bara mår inte bra med mej själv just nu fr.o.m idag har jag också tänk göra mitt bästa att sluta med söt saker igen också om de nu lyckas de vet man inte men vi får se ;)

Hittade denna bild som är tagen 2011 så ska de vara inte som de är nu



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag