Tiden går!

Nu harman just varit 2 veckor på Houtskär på söndagen bär de av hemåt igen.Skulle gärna ha varit här en vecka till ännu men Wilhelm skall sen på Läger den 22.7 så måste hem och tvätta och plocka ihop hans saker. Vädret ha inte visat sig från den bästa sidan kan man nästan säga kallt och blåsigt så man har inte ens velat åka till stranden heller. Men man har iallafall fått en hel del gjort på gården och hushållet fick sig en ordentlig städning som var behövligt. Hinner bara städa grundligt en gång/ år och de är på sommaren. 

Några varma dagar så hann man vara på stranden


_________________________________________________________________________________

Jag har nu också kört en detox kur som man ska ta och drick i 20 dagar de lär ska rena ur kroppen på slaggämnen som bildas av allt ohälsosamt man sätter i sig. Till på köpet försöker jag nu att sluta upp med kaffe drickande min mage mår mycket bättre att vara utan detta. Efter den här kuren kommer jag att försöka gå över till hälsosammare kost och lite fundera på vad jag sätter i munnen för som jag sagt tidigare behöver jag få bort ca 15-20kg. Men sen gäller de ju också att få in motion i vardagen men en liten del kommer man antagligen att få när/om man börjar cykla på jobb i höst. Min cykel kommer jag att föra på service när jag kommer hem de är ett måste. 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag