Semestern börjat




 Så har semestern äntligen börjat. Inte för att jag heller hade någonting emot att jobba på Dagis heller men lite ledighet behöver man nog ibland. Rasse har sin först om en vecka så får vara ensam med barnen på Houtskär under veckan men de gör inte Så mycket om vädret är fint så får man spendera tid på stranden vilket jag har gjort idag bland annat och jag var också och simmade. Men tyvärr så ser de nu ut som om dom lovat regn i morgon sorligt men sant. 


Men jag släppte lossa allt när jag var på stranden och njöt igen en orsak av att njuta av att barnen blivit stora. Visst måste man ändå ha ett lite vakande öga på dom emellan åt så att de säkert inte händer någonting för olyckor är snabbt framme. 

Jag är nu inne på min femte dag utan sött. Nå jag igår syndade jag faktiskt åt lite paj med vaniljsås men de var inte så hela världen. Sedan jag hade stoppet i december Januari så har behovet av godis inte varit lika stort så tror nog att jag kan lyckas:). 


Skulle vilja komma helt ur godisberoende 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blev lite paus igen

Aj, Aj, Aj

Mystiska utslag